יום כיף לעובדים או נופשון לעובדי החברה הם הזדמנות מצוינת לחילוץ עצמות ביום גיבוש ספורטיבי.

כאשר יש פעילות שתוציא את העובדים מהמשרד, תרענן, תקפיץ והכי חשוב תגבש אותם. הפעילויות אותן ניתן לשלב ביום גיבוש שכזה הן רבות: תחרויות ספורט היתולי, משחקי כדור, ספורט ימי, מתקני אתגר או סדנאות יוגה ופילאטיס למיניהן ועוד.

היתרונות ביום גיבוש ספורטיבי הם רבים. גיבוש העובדים בראש ובראשונה, אך גם הגברת המודעות לחשיבות הפעילות הגופנית, שחרור הגוף מהעבודה האינטנסיבית במשרד והקניית כלים להמשך עבודה ספורטיבית לאחר שיום הגיבוש מסתיים.

פעילות ספורטיבית כחלק מיום גיבוש הופכת את היום לחווייתי מאוד. תחרויות ספורטיביות, משחקים היתוליים והפעלות ספורט שונות מכניסות את העובדים לאווירה מלאת הומור וכיף, האדרנלין נשפך המים והעובדים משתחררים פיזית ונפשית.

ביום גיבוש שכזה ניתן גם לשלב פעילות ערכית. יום ספורט של עובדי החברה בשילוב עם עמותת “אתגרים”. יום שכזה, מאפשר לעובדים לחוות יום כיף ספורטיבי ערכי ובעל חשיבות. התרומה שילדי העמותה יקבלו מיום הספורט היא עצומה.

ילדי עמותת “אתגרים” הינם ילדים ובני נוער עם מגבלות פיזיות, נפשיות וצרכים מיוחדים. העמותה ופותחת בפניהם מגוון עשיר של פעילויות ותוכניות ספורט אתגרי. יום כיף משותף לעובדי החברה וילדי העמותה יגבש את צוות העובדים שלך שגם יהנו וגם יתרמו לקהילה.

כן, אפשר לעשות יום כיף המשלב הנאה עם תרומה ערכית. אז בפעם הבאה שאתם מתכננים יום גיבוש.