מרהטים את הבית? בין התוצרים הכי אהובים עלינו הוא הזכוכית – צלולה וחלבית, דקה ועבה, במסגרות החלונות, בשולחנות ומדפים, לשימוש ולנוי, זכוכית שולטת ביד רמה.

צריכים למצוא, למשל, זכוכיות מעוצבות? לפניכם פרטים שימושיים על הזכוכית וכן על השיטה הטובה ביותר לאיתור את הטובים ביותר בתחום הזכוכית.

הכל מסכימים, זכוכית זה דבר נפלא, ולו תכונות שעושות אותו לפרקטי מאוד – חומר הגלם קיים בטבע בשפע, עיבודו יפה, שקיפותו הטבעית הופכת אותו לבחירה המתאימה לחלונות וחפצי נוי, עמידותו בלחץ ושינויי טמפרטורה מקלים בשימושו בבנייה ועיצוב, ואולי משום כך החומר הזה רק תופס יותר ויותר מקום בבניינים, במשרדינו ובאדריכלות בכלל.

צריכים תקרת זכוכית? בואו לעשות את זה פשוט!

אם אתם מחפשים מקלחון במבצע, רוצים לרהט את הבית ורוצים למצוא חפצי נוי, אם אתם צריכים להחליף את כל החלונות בחדשים או רק לתקן את הזגוגיות, לתקן מראה סדוקה או למצוא ריהוט דקורטיבי, עליכם למצוא משווקי זכוכית וזגגים.

לפניכם כמה עצות בעניין זגגות:

כבכל תחום אחר, גם בזכוכית קיימות רמות איכות שונות. הדרך הטובה ביותר לדעת שאתם בוחרים פריט ברמה גבוהה היא לברר אם יש אישור תו תקן.

הבדלי מחיר בין חנויות הם של מאות אחוזים, אבל גם פה, ממש כמו בביגוד והנעלה, בשנייה שמתחילה עונה חדשה, יורדים משמעותית מחירי העיצובים מהקולקציה הקודמת.

במידה ונשבר חלון בבית, נסו לבדוק אם אתם מבוטחים. ביטוח דירה עשוי לכסות גם מפני שבר ונזק לחלונות ודלתות הכוללים זכוכית, וביטוח רכב במרבית המקרים יכסה בפני חלונות שבורים ומראות צד.