אלבום דיגיטלי הוא העידן החדש וזה שמחליף את האלבום הישן . תכולתו של האלבום הישן מתבלה, מצהיבה, מתפרקת וכדי להוסיף מלל, היינו מוסיפים פתק . יש גם אלבום תמונות באינטרנט והתפתח בשנים אחרונות.
בעידן המצלמה הדיגיטלית, אנו מזינים את המחשב בהצטבר תמונות במצלמה.
התמונות יורדות למחשב בליווי הערות לעניין ,נשמרות יפה ובצורה מכובדת.
עם הקידמה בעידן המחשב, ניתן לסרוק תמונה מהאלבום הישן, להגדיר, לחדד ולשמר אותה במחשב בתקיה מיועדת והתוצאה נראית נפלא בעקבות התחדשות זו , נולד מוצר חדש הנקרא אלבום דיגיטלי, אותו ניתן לסדר, להוסיף כיתובים ,לעטר ולעצב אלבום לכל מטרה ולכל אירוע.
את האלבום הדיגיטלי המעוצב, ניתן להשאיר למשמרת על גבי המחשב , לדפדף בו כאוות נפשנו בכל עת .
דרך נוספת, האלבום הדיגיטלי שעוצב מהתמונות אשר נשמרו בתיקיה, שעל המחשב שלכם ואשר הועברה למעצב דרך האינטרנט או באמצעות דיסק קשיח, ניתן לשלוח לדפוס ולקבל ספר מעוצב בו נטמעות התמונות כחלק בלתי נפרד מהדף.
התוצר הסופי מגיע ישרות אליך הביתה בכריכה קשה או רכה, על פי בחירתך.
המושג אלבום דיגיטלי מוכר כיום בכל העולם הנאור. אנשים עושים בו שימוש להביא ולהפתיע עם מתנה אשר הופכת כל אירוע למרכז העיניינים.
אז, כשכבר נמאס לך להביא כל פעם אותה מתנה ואו לשבור את הראש מה להמציא השנה, ליום הולדת, בר/בת מצווה, חתונה, יום נישואין, חג האהבה, אלבום בצורת הגדה לפסח משובצת בתמונות המשפחה שלך, לוח שנה מעוצב עם תמונות הילדים ואו כל דבר ששווה לקשט את הבית או המשרד.
זמן ההפקה של אלבום דיגיטלי ,נמשך בין שלשה לארבעה ימים ועוד שבוע מיום שליחת העריכה לדפוס ועד שהספר מגיע אליכם באופן אישי לאן שתבחרו למען אותו.
המחיר שווה לכל כיס, בהחלט אפשרי למוצר שנראה יקר ערך ומאד מכובד.