רוצים לדעת יותר על דיאטה של הדוגמניות? הינה בהמשך תשובות של דוגמניות מפורסמות לשאלות שהפניתי אליהן בנושא דיאטה. חיטוב הגוף ושמירה על גוף חטוב מאד מתורגם אצלן להרבה כסף שהן מקבלות עבור קמפיינים יוקרתיים. הן מראות לנו את החיטובים שלהן בצילומי הלבשה תחתונה וצילומי בגדי ים, שבהם, על אף נפלאות הפוטושופ והריטושים למיניהם, יש צורך בגוף חטוב ביותר. דיאטה היא תהליך ממושך אשר דורש מעקב אחרי הירידה במשקל, ונעשית יחד עם פעילות גופנית. דוגמניות העל סיפרו בראיונות שקיימתי איתן איך הן עושות את זה.

דיאטה: אלסנדרה אמברוסיו

אלסנדרה, דוגמנית הלבשה תחתונה מפורסמת המדגמנת לחברת ההלבשה התחתונה ויקטוריה סיקרט, השיבה שהיא מחטבת את הגוף בעזרת המאמן הברזילאי שלה, שהמציא שיטת אימון המשלבת סמבה, קפוארה, ואירובי.

דיאטה: מריסה מילר

מריסה מילר היא דוגמנית בגדי ים אמריקאית, הנחשבת לדוגמנית בגדי הים המובילה בעולם. חיטובי הגוף שלה הופיעו פעמים רבות מספור במגזין ספורטס אילוסטרייטד.

בנוגע לחיטוב הגוף, מריסה מתאמנת על אופני ספינינג בבית, ובמקביל מתאמנת באולם איגרוף אמיתי, לא קיק בוקסינג. לדבריה, זה אימון קרדיו נהדר שמחטב את כל הגוף שלה. בקשר לדיאטה, היא משתדלת לאכול אוכל אורגני ולא אוכלת הרבה אוכל מעובד.

דיאטה: שירלי בוגנים

שירלי, מהדוגמניות המובילות בארץ, סיפרה שהיא מתאמנת במכון כושר ועושה פילאטיס.

Dana Hamm, דוגמנית אמריקאית פופולארית שגופה החטוב הופיע על עשרות שערי מגזינים המוקדשים לבריאות, דיאטה וכושר גופני, משלבת אף היא אימון כח בחדר כושר שלוש פעמים בשבוע עם פילאטיס.

דיאטה: ג’ואנה קרופה

ג’ואנה, שנבחרה פעמים רבות כדוגמנית בגדי הים הסקסית בעולם (ולכן כנראה יש לה מעט מושג בתחום חיטוב הגוף…), שומרת על תוכנית אימוני כושר קבועה כל הזמן, ומנסיונה, אם משנים את התוכנית, קשה לשמור על גוף חטוב. היא לא צמה, אבל סופרת קלוריות וכאשר היא אוכלת מתוקים, היא מאזנת את זה עם אימון באותו יום. אימוני חיטוב הגוף שלה נעשים עם מאמן כושר.

ניתן לראות כי דוגמניות העל שהתראיינו משלבות מספר סוגי פעילות גופנית בתוכנית חיטוב הגוף שלהן. כמו כן, הן מקפידות מאד על תזונה נכונה, כי חיטוב הגוף מבוסס על מאזן קלורי שלילי, כלומר יש לצרוך פחות קלוריות מאשר שורפים באותו יום.
כדי להתחיל תוכנית דיאטה יש לבחור תפריט דיאטה מתאים מתוך מגוון תפריטי דיאטה הקיימים בשוק. לצורך כך חשוב להתייעץ עם דיאטנית אשר תבנה עבורך דיאטה נכונה המתאימה לצרכייך.