מי מתקבלת לסוכנות דוגמניות

לדעתי גם בחורה שלא מתקבלת לסוכנות לא צריכה להתבייש לשאול את המראיין למה היא לא מתאימה והאם הוא חושב שהיא בכלל לא מתאימה לדוגמנות או שהוא חושב שיש לה סיכוי במקום אחר.
אם ניסיתם ולא התקבלתם לאף אחת מהסוכנויות הגדולות, המשמעות היא שדוגמנות זה לא התחום שלכם. תמיד אפשר לנסות בסוכנויות היותר בינוניות ואין כל רע במישהי שרוצה לדגמן למרות הדחייה של הסוכנויות הגדולות אבל עליה להבין שלהצליח ככה או בכלל לקבל עבודות רציניות זה גובל בבלתי אפשרי ואם יש בנות בסוכנויות בינוניות שכן מקבלות עבודות רציניות זה רק משום שהן לא ניסו קודם להתקבל לסוכנות גדולה.
וכמו שכבר הזכרתי…. גם להיכנס לתחום מהדלת האחורית דרך משחק וכדומה זה אפשרות למישהי שלא התקבלה ובכל זאת מאמינה שהיא מסוגלת.

ולתהליך הקבלה עצמו. הדבר הראשון שעליכם לעשות הוא להיכנס לאתר של הסוכנות בה החלטתם לנסות את מזלכם ולשלוח באימייל תמונות ונתונים שלכם.
חשוב שהתמונות יהיו ברורות ויכילו גם תמונות פנים וגם גוף. בתמונות יש לדאוג ששום דבר לא יסתיר את הפנים (משקפי שמש,שיער..) ותמונות גוף עדיף שיהיו בבגד ים.
בנתונים רושמים את השם, גיל, גובה, עיר מגורים ומספר שלכם או של אחד ההורים.

לאחר מכן יש לחכות או לטלפון מהסוכנות בו יזמינו אתכם לראיון או לתשובה שלילית דרך המייל.
לראיון עצמו יש להגיע עם בגד ים, ללא איפור מוגזם או ללא איפור כלל, ואם במקרה יש בידכם גם בוק או טסטים מקצועיים הביאו גם אותם.
בנושא הבוק…. אומר פה שלדעתי אין שום סיבה למישהו או מישהי לעשות בוק לפני שהם התקבלו לסוכנות. הרבה מאוד אנשים חושבים משום מה שכדי להתקבל לסוכנות הם צריכים בוק. לא צריך בוק….. וגם למי שכבר עשה יש סיכוי סביר מאוד שהסוכנות שתקבל אותו תרצה שהוא ילך לעשות בוק אצל הצלם האהוב עליהם שמצלם בסגנון שאוהבים בסוכנות.
באותו עניין, מקובל כיום שסוכנות שמקבלת לשורותיה מיוצגת חדשה תשלם בעצמה על הבוק ולצורך העניין גם על כל הוצאה אחרת שתהיה ותקזז את הסכום מתוך ההכנסות העתידיות של המיוצגת.
אם הגעתם לסוכנות שמבקשת מכם לשלם בעצמכם את ההוצאות עליכם לשאול את עצמכם אם אתם נמצאים בסוכנות הנכונה והאם באמת מאמינים שם ביכולתכם להצליח כדוגמנים.