מוצרי קוסמטיקה טבעית

מוצרי קוסמטיקה טבעיתקרם גוף

העור שלנו זקוק להזנה בשומן טבעי. מריחת קרם הגוף מדי יום נותנת לגוף את הלחות הטבעית. מרגיעה אך ממריצה את מחזור הדם. הקרם מעודד את הגוף להרפיה ולנינוחות. תמציות השמנים מוסיפות לקרם ריח מתוק ומופלא של נשיות ועדינות שעוטפות את הגוף בניחוח של אהבה.

תחליב גוף – ילנג ילנג ואשכולית

תחליב עדין לגוף המשלב ריח, עדינות ורכות. עשיר בשמנים מרגיעים ומזינים. התחליב מעשיר את הגוף בלחות טבעית ובריחות ממכרים של ילנג ילנג ואשכולית.

תחליב גוף – יסמין, מנדרינה ואשכולית

תחליב עדין לגוף המשלב ריח, עדינות ורכות. עשיר בשמנים מרגיעים ומזינים. התחליב מעשיר את הגוף בלחות טבעית ובריחות ממכרים של מנדרין ויסמין.

ג’ל מרגיע אחרי גילוח

ג’ל עדין להרגעה ולסגירת נקבוביות העור לאחר גילוח לגברים ולנשים. מותאם במיוחד לבעלי עור רגיש. לג’ל ריח נעים ומרקם מיוחד שנספג במהירות ומשאיר את העור רענן.

ג’ל מונע ומרגיע עקיצות יתושים

יתושים וחרקים הם מטרד לא נעים. ניתן להרחיקם ע”י אמצעי טבעי. הג’ל מכיל תמציות: ציטרונלה, אקליפטוס, עץ התה וגרניום יעילות בהרחקת היתושים ומרגיע את העור לאחר עקיצה.

שמן טיפולי לכאבי-ראש

השמן נפלא לאנשים מתוחים במיוחד. מכיל שמן שומשום כבסיס לתמציות מרגיעות: קמומיל, ולריאן, אשכולית וריחן. התמציות בשמן הזה הנן חזקות ודומיננטיות בריחן ומומלץ להשתמש בשמן פעם ביום או בזמן כאב ראש – להרחה או למריחה על המצח והרכות.

שמן קלנדולה

לעיסוי הגוף והפנים – בעל יכולת שיקום מעולה לעור יבש, מגורה ורגיש. נפלא לטיפול בעורו הרך של התינוק, השמן מזין את העור ומגן עליו מפני חמצון וזיהום (מכיל חומצות שומן בלתי רוויות). טיפים לשימוש: לעיסוי כפות רגליים סדוקות ויבשות, למריחה על שפתיים יבשות, לטיפול בשפשפות, להקלה בפסוריאזיס בתוספת לבנדר.

ניתן להזמין שמנים טיפוליים ושמני קוסמטיקה ייחודים לפנים ולגוף לכל סוגי העור ובריחות שאוהבים במיוחד. כל המוצרים שלנו מיוחדים בהרכבם הטבעי וחבוקים בתמציות איכותיות מן הטבע באהבה.