יתרונות של ייעוץ משכנתאות

אם רכישת קנייה עומדת על הפרק ואתם צריכים ליטול משכנתא, למחזר את המשכנתא הקיימת ולהגדיל אותה – כדאי לפנות לשירות ייעוץ משכנתאות. במיוחד בימים אלו שמחירי הנדלן המופקעים מכבידים על ההחזר החודשי. יועץ משכנתאות יעניק לכם שירות ייעוץ וליווי מקצועי בכל הליך נטילת המשכנתא. כמו כן, הוא יחשוף בפניכם את כל המידע הדרוש ומסלולי המשכנתאות בבנקים השונים וכך, יחסכו מכם עלויות רבות וטעויות של חוסר ידע והבנה בתחום.
היתרון בשירות ייעוץ משכנתאות
ייעוץ משכנתאות הינו שירות מומלץ מאוד למי שמתכנן לבקש משכנתא או שמתלבט אם זה הזמן לבקש בקשה למשכנתא. ייעוץ משכנתאות הינו שירות חיצוני לבנקים בישראל, אולם בקשר יומיומי עם הבנקים למשכנתאות. יועץ המשכנתאות יבחן את כל הנתונים של הלווה ואת הצעות הבנקים וכך, להמליץ לכם על המסלול הנכון לכם ביותר. היתרון בשירות זה, הוא שהינו אובייקטיבי ולא משויך לאף בנק ובו פועלים יועצי משכנתאות שעבדו במסגרת בנקאית וצברו ניסיון רב שנים, כך שכל מידע והכוונה שתקבלו מהגורם המייעץ הינו אובייקטיבי ולא מושפע מאינטרסים.
מה חשוב בבחירת שירות ייעוץ משכנתאות ?
אם החלטתם שאתם נעזרים בשירות ייעוץ משכנתאות, יש מספר דברים חשובים שכדאי לוודא לפני שאתם בוחרים יועץ. ראשית, חשוב מאוד לוודא שיועץ המשכנתאות שלכם עבד בעבר בבנק למשכנתאות והוא מכיר את כל המטריה מבפנים. ניסיון רב שנים בבנק למשכנתאות העניקה ליועצי המשכנתאות את הידע והיכולת להשיג את הריביות הזולות ביותר.
תפקידו של יועץ המשכנתאות
ייעוץ משכנתאות הינו שירות שמטרותיו הן:
• יצירת תמהיל משכנתא מותאם כלכלית ללקוח
• להשיג ללקוח את הריביות הזולות ביותר. תמהיל משכנתא הוא למעשה מסלול נכון ומותאם לכל לקוח וליכולת ההחזר הנוכחית והעתידית שלו ועניין הריביות הוא כמובן, נושא חשוב מאוד לכל מי שנוטל משכנתא.