משחקים יפים לילדים

אתרים רבים מציעים שירות לקהל יעד ספציפי מאוד, אותו קהל היעד שאני כותב עליו כאן זה ילדים ובני נוער צעירים. איך יש כל כך הרבה אתרים שמציעים את אותו הדבר אך במעטפת שונה? כל כך הרבה אתרים שמתחרים על כל ילד וילד במדינת ישראל שהם מעוניינים שישחק ויעביר את זמן הפנאי שלו דווקא בפורטל שלהם. מדובר כאן על אתרי נוער, פורטלים ענקיים שמכילים משחקים יפים לילדים, בדיחות, סרטונים מצחיקים ועוד.

המרוויחים העיקריים מהתחרות הכל כך חזקה הזאת בין אתרי הנוער הם כמובן הילדים ובני הנוער שנהנים מאתרים מושקעים, מעודכנים ורציניים שעונים למעשה על כל הצרכים שלהם. מנהלי האתרים יכולים להיות נערים שלמדו דרך האינטרנט כיצד לבנות ולעצב אתרים וכך למעשה עושים או אנשים מבוגרים יותר שלעיתים קרובות גם שייכים לחברת בניית אתרים, ישנן הרבה מאוד חברות היי טק שמתמחות בבניית משחקים יפים ולאחר מכן מפיצות את המשחקים בצירוף פרסומות לאתרי הנוער השונים, מה שגורם לתוצאה שיש הרבה משחקים שנראים אותו הדבר בכמה אתרים שונים.

את קהל הגולשים באתרים האלו לא מעניין מי עומד מאחורי האתר ומי מעדכן אותו, בעיקר מעניין אותו שיהיה באתר את כל התוכן שהם אוהבים, בניית אתרים בחינם, בדיחות מצחיקות, משחקים יפים ומגניבים שמחולקים לקטגוריות שונות כדי לענות על הצורך של כל בני הנוער בישראל, סרטונים טובים וכדומה.