מלון ואוכל בסרי לנקה

היום הוא יום מרגיע כדי להמשיך את המסורת אנו מבקרים בגן הבוטני המלכותי של Peradeniya שנמצא במרחק של 6 ק מ מקאנדי. לאחר ששירתת ארוחת בוקר, כלולה במחיר הלינה ואשר תמיד מורכבת מפרוסת פפאיה (ביומיים האחרונים הוא נחתך), פרוסת אננס (והיום חולף היה דק יותר), בננה (הגודל הקבוע כל הזמן) תה, ריבה וחלונית מטוגן (בשעות הפנאי) הלכנו לעיר ובאנו לכיוון מגדל השעון מעין תחנה אוניברסלית. כאן ניסינו להשיג. אוטובוס מס ‘ 1 654 (כפי שהוא נכתב בעולם הבודד), אבל אנחנו לא יכולים להתמודד עם הנהג אז אנחנו הלכנו וניהל משא ומתן עם טוק טוק אשר בתמורה 200 רופי לקח אותנו לגן. הגינה, המשתרעת על 6 חה, שווה את המאמץ לעבור דרכו. זה לא גן כמו סינגפור או קואלה לומפור, אבל רק הם נותנים לו הערה מיוחדת. למעשה הגן ממוקם של הנהר Mahaweli גאנגה.
עצים רבים משמאלם במקור מהג שהיה , אחרים נשתלו על ידי אישים שונים של העולם שביקרו בקאנדי. הגן לא היה צפוף רוב המבקרים הם זוגות של אוהבים צעירים , סטודנטים לבושים במדים לבנים או תיירים מקומיים. ההליכה החלה של עצי דקל והמשיכה מלונות בסרי לנקה במעגלים מרכזיים למרכז בו ממוקם “המעגל הגדול” – מעגל עצום של מדשאה שממנה מתחילות הסמטאות הראשיות. כך עברנו את עצי “”, עצי טרופיים, פיקוס, משתלה, שיחי במבוק, כביש קוקוס.
הגעתי לגשר שהושעה מעל גאנגה והועברתי למרכז העניין, הגישה הנוספת סגורה

ניתן להשתמש בגשר רק עבור 6 אנשים בו זמנית ואני יכול לבדוק שזה היה מתנדנד די קשה כאשר העולם היה בתנועה. שוטר עמד בקצה הגשר ואיפשר לך לטפס עליו אם המספר לא הועבר. אז ראיתי את המושבה הרועשת של העטלפים שישבו בעצים, כנראה מחכה ללילה לעוף.
מרכז המשיכה של הגן הוא מיני עץ ענק “ג ‘ אווה תאנה” עבור 100 שנים שפותחה אופקית ומכסה 2500 מ”ר. ענק! לא רואה אותנו מאמינים לשורשים ולענפים המרשימים שהיו לו. התיירים נכנסו תחת חסותו והתפעלו מבלי להזמין את העץ הנפלא הזה.
אחת השדרות של עצי דקל מובילה לאגם עם אי ופרחי לוטוס על הקצה, ולאחר מכן בעקבות הגן היפני ואת סמטה צבעונית המובילה לחממה סחלב.
הנה אנחנו, ההסעה שלנו הסתיימה
בדרך חזרה אנחנו לוקחים אוטובוס לקאנדי 24 Rp (20 סנט USD). אוטובוסים בינעירוניים אינם נוחים לטיולים ארוכים, אין מקום למזוודות, והמקום בין הכיסאות צר מאוד, כמו אירופה בקושי, אבל בהתחשב בעובדה שאנחנו נוסעים רק 6 ק מ מקובל. כשנגיע ליעד, הנהג הידידותי מזהיר אותנו לרדת מהדבר הזה אחרי שראו אותי מוריד את כל הטיולים. זה כבר 16.00 ואנחנו רעבים, אנחנו בטעות לתת (או כך זה היה צריך לקרות) מעל קאנדי מוסלמי מלון. תשומת לב, מלון סרי לנקה “מתייחס למקום שבו אתה יכול לאכול ולא למשמעות העיקרית של המילה. . אז ניכנס ונשב ליד השולחן רוב האנשים מסתכלים עלינו, זו מסעדה שבה תיירים לעתים נדירות אוכלים, אבל מלצר שמנקה את השולחן, לוקח את הקערה כביסה על יד, עכשיו להיות חסר תועלת (המקומיים לאכול ביד ולרחוץ את ידיהם בקערה) ולהביא לנו את התפריט. האוכל טוב וזול, אפילו אכלתי תפריט מסורתי: אורז מטוגן עם ירק, אטריות עם ירקות, גלגלים וקינוח סופגניות עם שוקולד כל כמות 770Rp (7USD). אנחנו עושים את הטיול המסורתי סביב אגם קאנדי. זהו אגם שנוצר על ידי המלך כדי להגן על ההרמון שלו על האי המרכזי, אשר מאוחר יותר בתקופה הבריטית הפך מאגר של כלי נשק.
למרות שאנחנו בעיר. אנחנו פוגשים לטאות וציפורים