בחירת שמלת הכלה מתאימה

לאחר שקנתה את שמלת הכלה, סובבו את עיניכם כשאתם רואים “לבן” לפניכם. סביר להניח שתגלו שמלות יפות ואין טעם להתחרט על המראה שלהם. אל תשכחו שהשמלה האידיאלית שלכם כבר בבית! לא משנה כמה מוצלחים שמלות הם, הם יהיו שייכים לנשים אחרות!

לא לשכוח את האביזרים כאשר אתה קונה את השמלה! כדאי לקנות את הצעיף, תיק, כובע או אביזרים אחרים של אותו בד עם השמלה… קשה יותר מאוחר למצוא את החומרים הנכונים והסיכון להיות שונה גוון לבן! אם אתה רוצה נעליים להזמין, זה לא יזיק לקנות מאותה חנות התואמת את המונה כדי להשיג אותם מאוחר יותר.

נטייה חדשה היא יישום של אביזרים רקומים במקום תכשיטים קלאסיים. רקמה להחיל על הצוואר יכול להיות זהה לזה על השמלה, והתוצאה תהיה השפעה רבה!

אם יש צורך להפחית את ההוצאות, אז שמלת החתונה צריכה להיות הראשונה ברשימה. אה, לא, לא חושב שאנחנו מציעים לך לוותר על שמלת החלום שלך לטובת שמלה לבנה פשוטה ללא קרינולינה, משי או רקמה ביד! אבל עם הכסף שהיית נותן כדי לקנות שמלה לבנה פשוטה, אתה יכול להרשות לעצמך לשכור שמלה של תחושה כדי לקבל את כל ההזמנות מוכן. ואחרי החתונה, אתה לעולם לא ללבוש את שמלת החתונה שלך שוב, אז זה יהיה חבל להפוך צהוב מתחת למיטה!

יותר ויותר מקובל הוא בגד הלבן או הקרם, באותו טון כמו שמלת הכלה. נטייה נוספת היא כי ואפוד של החתן הם באותו צבע כמו הנושא השולט של החתונה (צבע של קישוטים, שמלות שושבינה, וכו ‘).