סורגים

סורגים מטרידים את מנוחתם של אנשים רבים. עם הכניסה לבית חדש או לאחר שיפוץ, אתם בוודאי מצויים גם ככה במצב של מתח כלכלי ובמהלכם של ניסיונות לשיקום חשבון הבנק, חסכונות והחיים בכלל. בדרך כלל, מרכיב כמו סורגים לבית , שנחשב פחות חיוני במהלך הבנייה, יהיה בין המרכיבים האחרונים שיתחשק לכם לטפל בהם ולתת להם תשומת לב מכל סוג שהיא. אולם, חשוב להבין, סורגים לא קשורים למראה המטבח שלכם, למראה של הבית כולו וכדומה אולם הם לא פחות חשובים עבור הבית שלכם. כדי ללבן את הלבטים בנושא- לפניכם שיקוליי בעד ונגד סורגים.

  בעד סורגים:

סורגים הם הדרך שלכם לשמור על בטחון הדיירים בבית. כך, באמצעות התקנת סורגים אתם יכולים להיות בטוחים שהדרך של פורצים לבית שלכם תהייה מורכבת יותר. בייחוד אם מדובר בקומות הראשונות של הבית או אולי בקומת הקרקע של בית פרטי- אלו משמשות פרצה שזועקת לגנב לבוא ולהיכנס אליה ולכן, התקנת סורגים היא הדרך שלכם למגן את הבית ולסבך את חייהם של אלו שרוצים לפגוע בכם או ברכוש שלכם.

נגד סורגים:

* סורגים עשויים להיות מאד לא מחמיאים. אם בחרתם תריסים מיוחדים, פרופיל יפה ומושקע לחלונות,  בטח שלא תרצו להרוס את המראה המקסים על ידי התקנת סורגים שיכולים בהחלט לפגוע בפסטורליות שאתם מנסים ליצור. נוסף על כך, סורגים עולים כסף, והרבה כסף. כבר עדיף להשקיע במערכת אזעקה משוכללת ומתקדמת לבית שלכם ואולי לקנות כלב במקום לשלב גורם יקר ולא מחמיא כמו סורגים. אז אם אתם רוצים לחוש בטוחים, ישנן דרכים נוספות.

התקנת סורגים- לאחר ההחלטה:

אם החלטתם סוף כל סוף להתקין סורגים, הגיע הזמן לפנות לאנשי המקצוע הרלוונטיים. ראשית, חשוב לדעת שלמראה הסורגים ישנה חשיבות. אפילו אם בחרתם אם הדגם הפשוט ביותר, בחרו צבע שמתאים לצבע החוץ של הבית שלכם וכן לצבע האלומיניום או הפרופיל של החלונות. כמו כן, כדאי להתעניין על סוגים שונים של סורגים וכן להכיר גם אפשרויות כגון- סורגים שכוללים חלקים שקופים המותקנים בין חלק אחד של הסורגים למשנהו ובכלל לחידושים בתחום.