אסטרולוגיה הורוסקופ

מה שזעזע אותה ביותר הייתה אמור להיות שעל חשבון זה שהיא ראתה הורוסקופ סופית, רק לפני 5 ימים, אך נראה שהוא הציב לעין במשקל למרות שאם היא הייתה ראויה לאמון בעצמה שהיא כבר נאלצה להודות שיש לו כבר מקבל יותר כבד בהתחשב בכך שמגיע לנבחרת, אולם לאט לאט, וזה היה רק ​​ההפרדה הנוכחית שלהם שגרם לה להבין מה קורה כבר כמה זמן. זה לקח אסטרולוגיה שני להבין שהיה לפניו, אבל בזמן שהוא עשה הוא אורו באופן מיידי. הוא חייך, וציין “היי מותק! הרבה זמן לא ראה!” כמו שהוא עשה, הריח לא נעים של נשימתו והחדר שלו נישא מעל לג’ס, מה שהופך את כוכבים את אפה. קייל הביט במבוכה. “מצטער כ כל זה”, הוא אמר, מנופף בזרועות אסטרולוגיה החדר. “איאן כבר יש נשים על כמעט כל לילה, ואני לא מכה איתך, אז אני סוג של לתת לבעיות ללכת.” ג’ס חייכה אליו במתיקות, אם כי הנקודה מתוך איאן שלחה גל של כעס על ידי מחשבותיה, וזינוק דומה של צורך בגופה. היא הסמיקה מעט, עם זאת בזמן נראה שוב קייל מואץ לתוך העיניים הכחולות אסטרולוגיה שזה היה פעם נעלם. “זה K, קייל,” היא אמרה. “אני יודע שכמעט כל הגברים לא היינו טורחים להתרחץ אם בנות לא היו בסביבה.” הם צחקו ביחד, וג’ס נכנס לחדר שלו עם ארוחת הבוקר מזלות אש: מזל טלה, מזל אריה, מזל קשת.

העונש ויהוה אלהים האמור, הנני האדם להתפתח כאחד בינינו, לדעת טוב ורע: ועכשיו, שמא ישלח הורוסקופ , ובנוסף ייקח מעץ חיים, ואכל, ולהישאר לתמיד : לכן אלוהים שלח לו יהוה שוב מהחצר האחורית של עדן, לעבד את האדמה שממנו הוא נלקח. אז הוא גרש את האיש, והוא ממוקם בקצה המזרחי של החצר האחורית של עדן כרובים וחרב מתהפכת שיטה, כדי לשמור על הדרך שבה מעץ חיים. נקודת מבט האסטרולוגית כאשר הסיפור הזה הוא לקריאה על ידי אסטרולוג, הוא היה מבין את הצד (וזה באמת נשמע יותר אמיתי מכל נקודת מבט אתר אסטרולוגיה שקראתי עד כה …): אז הסיפור אומר לנו שאלוהים ברא את האדם וחווה, ולשים אותם בתוך גן העדן. באמצע החצר האחורית יש כבר את העץ של מידע טוב ורעים ואת עץ חיים. מנקודת מבט אסטרולוגית אנו חושבים על שהאיש העיקרי שנוצר אי פעם ניתן מסומל על ידי אסטרולוגיה עם מידה מסוימת בזה: גן עדן (השמש) ואז אלוהים ברא את האישה שאסטרולוגית קשורה לסימן זה הירח ( ירח). גליף של הירח דומה מאוד לצלעות, לאחר מכן זה היה ציינו שהאישה נבראה מצלעו של אדם.

בתוך שעה, קייל אכל, ניקה את עצמו, ושדר את הורוסקופ . הוא גילה לג’ס כי איאן היה רע במיוחד לאחרונה שהוא לא רק מחזיק את קייל מזרזים לילות, הוא גם נלקח למתפרץ לחדרו של קייל כל פעם שהוא נבחר ויישום בנושאים של קייל כבפיתוח כי הם היו שלו. ג’ס כמעט הלכה ליד דלת מייד להתעמת עם האיש עושה את קיומו של החבר שלה המתגורר אסטרולוגיה אבל אז היא נזכרה במה שקרתה בפעם האחרונה שהיא מאפשרת לכעס שלה להשתלט עליה, והיא או הוא נאלצה להרגיע את עצמה. קייל התעקש, עכשיו כנראה גם לא שם לב לתגובות של ג’ס בכל זמן שבו הוא הביא מזרז איאן. “זה כמו תיכון בכל רחבי שוב. הוא חושב שבגלל שהוא קצת אידיוט חסון גדול שהוא יכול לברוח עם לא משנה שהוא רוצה. אסטרולוגיה , אומר כי אין שום דבר שהיא עושה, אבל אני מרגיש שהיא פשוט עצלנית”. או שהיא אחת אסטרולוגיה שהוא ישן איתו, חשבה ג’ס, הסמקה כפי שהיא דמיינה את סוג השרירים של איאן וזין גדול במיוחד. עם זאת קייל הציל הולך. “לא משנה מה, הורוסקופ פשוט הולך להתמודד עם זה. רכשתי כמה אוזניות מבטלות רעשים. הם צריכים לאפשר לי לישון ולעבוד פשוט נחמדים גם כשהוא מזדיין עם השכן השרמוטה”. ברגע שהוא הזכיר את זה, קייל וג’ס הן על הקרח, הפיל בחדר עם החברה הנוכחית לחלוטין לכל אחד מהם.

קייל היה פעם העיקרית לקטוע את השתיקה, מדבר לאט. “אני מצטער, מותק, אני לא צריך אסטרולוגיה הדגשתי לשכב איתי פעם נוספת, ולאחר מכן ברגע שאתה הסכמתי שכמעט הגיע במכנסיים שלי. זה היה אמור להיות כל כך מביך. אני מבטיח שזה לא יקרה שוב. הפעם הבאה שאנחנו ישנים ביחד, זה יהיה השם שלך, ואני אהיה מוכן “. ג’ס הנהן. “אני מצטער, יותר מדי, מותק. אני מאמין שזה צריך להיות מופתע שאתה, ושלא יכול להיות מצוין בביצועים שלך. אני אציע לך יותר זהירות בפעם הבאה כך שזה הולך להיות מיוחד.” הם התחבקו, וג’ס לא יכל שלא להעריך את הגוף יותר ויותר אסטרולוגיה של קייל לזה של השכן המופת הגברי. היא חזתה איאן לוקח אותה בכפות ידיו החסונות וכמעט מוחץ הורוסקופ אל חזו הרחב, והיא הרגישה הבזק של חמימות בין רגליה. אז אשמתה בגב תחתונה, והיא או הוא צריך להסתיר את הדמעות. ג’ס למעשה רצה לתוך איאן עוזב הבניין של קייל. היא רצתה למטה, שמירה על שקית אשפה שהיא נלקחה מחדרו של אסטרולוגיה וצלחת שהיא הביאה לו, ולא ראתה את איאן כשהיא פתחה את הדלת עד שהיא הייתה פעם אחת מאוחר מדי. הליכה אליו הייתה כמו להיכנס לקיר. הוא לא העביר אינץ, היא ניתזה ומעד שוב צעד, נאבקת לשמור על אחיזתה בצלחת הזכוכית.