מה ראיתי בסרי לנקה

גיליתי שאנשי הטיילת מתחברים באופן אקראי לבחורים שונים המעוניינים אותם בלשון מטופשת עם שאלות טיפשיות וגופרית מילולית בסמים האף שלהם, ‘ אבק ‘ ‘ בשפה המקומית. הנקודה היא, כמובן, הארנק השמן של התייר שתמיד נחשב לעשיר, בגלל זה הוא הגיע לשם. בווילה אנו לבסוף להיכנס לחדר שהזמנו מהבית, לאכול סלט פירות ולישון קצת.

מלמדים אותם לענות לפקודות יש נקודות שבהן הם מתייגעים וכל נקודה היא מפקדת תנועה, כנ ל שהפילים מבינים את אמנות עכשווית. 24 פקודות קוליות.
בהשוואה לכך בתאילנד היה קל יותר, יותר עדין ומורגל לתיירים. בדרך חזרה הנהג עוצר בדוכן פירות ואנחנו מנסים את הבננות האדומות מעולם לא ידעתי קיים עד עכשיו. נראה שהם טובים יותר בטעם ויש להם איכויות מרפא יותר לשימוש בהכנות האיורוודיות שונות, אבל גם פי 3 יקר יותר. אנו מנסים פרי חדש טעם חמוץ מתוק מותסס על ידי התפוח ואנחנו שותים קוקוס המלך.
לקאנדי, רץ באחת ומשכנעת אותנו לבקר בגינת תבלינים.
אנחנו לא ולא, ראינו מספיק, הוא מתעקש: מיוחד שהוא אומר, ללא תשלום. ! בסדר, בואו נראה כמה זה מיוחד זה תבלין גרוב מס ‘ 25, רכוש ממשלתי והכניסה ירח דבש בסרי לנקה  אנו לוקחים על רופא המומחיות איורוודה המציגה לנו את הצמחים מהגן בו זמנית עם שלהם.

היינו מכירים רבים מהתבלינים, שאנחנו כבר משתמשים בהם בדרך כלל, אבל כאן אנו מוצאים דברים חדשים, שילובי תבלינים ועשבי תיבול המשמשים כסמים. יש גם הדגמה מעשית: אנו מיישמים שיקוי להסרת שיער ועיסוי איורוודי מיני. סופר! לבסוף אנחנו קונים את מה. שאנחנו חושבים שיהיה מועיל בחוץ היה הנהג שחיכה לנו, הוא חשב שאנחנו לא מעוניינים ושהביקור ייקח 15 דקות, אבל נשארנו שם לפחות שעה וחצי. מגיעים קאנדי ולהיות חג המולד אנו סועדים במסעדה יותר “דבון” אשר יש מאפייה משלו ומאפה. כאן אורז & מזון קארי (אורז מבושל שימש עם 5 סוגי ירקות: מגוון של עלים ירוקים כמו תרד, אבל טעם אחר, תפוחי אדמה, עדשים, כרוב, צ ‘ ילי-הכל מוכן עם רוטב קארי ו  אטריות חבר (אטריות אורז עם ירקות) הוא טעים, החלקים הם גדולים , מחיר טוב מאוד-489 Rp (כ. 3.5 USD). בתוכנית של היום יש לנו ביקור המקומי “הזמני של השן המקודשת של בודהא” שהוא אטרקציה עיקרית בעולם הבודהיסטי.