רעיונות לתונה מיוחדת

רעיונות לתונה מיוחדת יהיה לשכור 2-3 מיניבוסים במהלך החתונה, מה שיכול באמצעות סיבוב לקחת הזמנות מהכנסייה אל המקומיים; אתה באמת יכול לבחור מיקום. לחתונה מחוץ לעיר ? אתה חושב שזה יקר להיפך! מחוץ לעיר התפריט הרבה יותר זול, והשכרת מיניבוס עולה פחות מאשר התפריט הזול יותר.

האופציה העיקרית של הנשיא, על פי המסורת, הן הטבילה של החתן (או ילדיהם), לאחר מכן לעקוב אחר טבילת הכלה (או גם ילדיהם). אם אתה עדיין רעיונות לתונה מיוחדת לא יכול או לא רוצה לכבד את המסורת מסיבות שונות, לא לשכוח בחירתך כי יהפכו הורים רוחניים לשארית חייך. זה טוב, אז לא באופן אקראי לבחור, ולהיות אמין (וברור עם שמות יפים, אחרת מה תעשה אם הם רוצים להטביל את הילדים אחריהם!?).

הדבר הראשון שאתה צריך לזכור הוא: לא לקנות את שמלת החתונה מוקדם יותר 3 חודשים לפני החתונה. במקרים רבים מאוד מראים כי מסביב לאירוע כזה הכלות חלשות או שומן מספיק כי השמלה לא ניתן להתאים על ידי פעולות תפירה פשוטה.

לא ללכת לבד כדי לדגום שמלות, תמיד לקחת כמה קרובי משפחה או חברים איתך כדי לשמוע יותר דעות.

קח שלך בחינם 1-2 ימים מיוחדים כדי לדגום שמלות מחנויות רבות ככל שונה כמו ז’אנר. המטרה שלך בימים אלה חייב להיות להגדיר את הסגנון של שמלה/שרוול/גזור כי יתפסו אותך בצורה הטובה ביותר. אתה לא לוקח כסף איתך, ועד כמה שאתה אוהב שמלה מסוימת, אל תמהר לקנות את זה בהתחלה.

את דגימת השמלה צריך לעשות רק עם נעליים בגובה זהה כמו אלה שאתה רוצה בחתונה.

כדי להיות בטוח כי אין לך חרטות, לקנות את השמלה הרצויה רק לאחר שראית אחרים, אבל זה עדיין לא יוצא מהראש שלך את המודל שהחלטת על.