עיצוב אירועים: מפרחים ועד סוף האירוע

הפרחים מן החתונה האזרחית ניתן להשתמש בהצלחה כדי ליצור סידורי פרחים מרכזיים על השולחנות, או פינה מסוימת עם שפע של ירק, פרחים, טול וכמה נרות. בשביל זה זה יהיה טוב לדבר מראש עם הסוכנות או הפרחים המטפלים סידורים פרחוניים.

נסה להשאיר מינימום של 5 שעות בין הנישואין האזרחיים והדתיים, על מנת לקבל מספיק זמן לאיפור, תסרוקת, כבישים בין מיקומים הטבועים “קטן” או השמטות שעלולים להפתיע אותך.

נסו לתזמן את הפעלת התמונה בסוף החתונה הדתית בפארק או באזור ירוק סמוך, לא בהכרח בכנסייה או בצעדיה. ככלל (במיוחד בכנסיות “המיותרות לחיפוש”) משימות החתונה כל כך מהירות שאתה מסתכן בעשיית תמונות בקרב קרובי המשפחה והחברים של מירי האחרים שעוקבים אחרייך.

הרגל נחמד מאוד הוא פיצול שוקולד עטוף נייר כסף ולאחר מכן בטול. כאן אתה יכול לעזור אחת השושבינות (אותו אחד שתופס את הקלפים בחזה או אחר). זה יהיה זיכרון יפה למי שלא להשתתף במסיבה במסעדה. אתה יכול לקרוא רשימה מלאה של הרגלים באתר, ההתנחלות של החתנים בכניסה ובכנסייה, מנשקת את ידיו של הסנדקית והאף, שכולן שונות מכנסייה אחת לאחרת, כך שלא יזיק לדבר עם ההורה או לפחות עם מchurchman על . אירועי יום החתונה

היזהרו הכוהנים יותר ליצנים אשר ינסו להטעות אותך או הנשיא עם זכוכית של יין נותן לו יותר מאשר …ca אז משועשע לך נפל לתוך הרשת. הכלות מטופלות שלוש פעמים עם  והזכוכית, ואת לעולם לא! . כדאי שתזכור

אתה חייב לאכול ארוחת בוקר ביום החתונה שלך, או לטעום משהו אפילו לפני החתונה הדתית. על בטן ריקה ובעיצומו של רגשות לא מעטים היו מקרים של התעלפות בכנסייה (כאן יהיה טוב לכבד את אותו הכלל ואת ההורים שלך, שרגשותיו יהיו גדולים באותה מידה).